Acollida digital i emocional Projecte FLOC Cèl·lula BOT Teatre Solsona obre camins Olimpíades lingüístiques InnoBar restaurant Catalonia Experience
El treball per projectes ha entrat amb força a les nostres aules com a eina d’aprenentatge significatiu. Motivació, autenticitat, participació... són paraules estretament lligades a aquesta metodologia, que es manifesta molt engrescadora per a l’alumnat i per als docents
Ja fa quatre anys que el nostre Institut es va iniciar en aquesta tipologia de treball, duent-lo a la pràctica tant dins d’una matèria concreta, com de manera interdisciplinària. Vet aquí una mostra d’aquests últims, que durant aquests dies tot el professorat del centre ha pogut conèixer i compartir en el marc de dos claustres pedagògics. Els professorat encarregat de cada projecte els han presentat a la resta de companys, que han pogut valorar i fer aportacions. Aquest intercanvi ha resultat molt enriquidor per a tots i ens anima a incorporar estratègies actives en les diferents àrees.
1r ESO: Acollida digital i emocional (Tecnologia, Cultura i valors ètics/Religió, Tutoria)
Projecte FLOC (Anglès, Educació Física i Música)
Cèl·lula BOT (Ciències naturals i Tecnologia)
Teatre (Llengua catalana i Llengua castellana)
2n ESO: Solsona obre camins (Ciències naturals, Tecnologia i Educació Física)
Olimpíades lingüístiques (Llengua catalana i Llengua castellana)
3r ESO: InnoBar restaurant (Biologia i geologia, Física i Química, Tecnologia i Anglès)
Catalonia Experience (Anglès i Ciències Socials)