Institut Francesc Ribalta

• Augmenta la mida de la font
  • Mida de la font per defecte
  • Disminueix la mida de la font

JORNADA D'ESCOLES VERDES 2014

EV 1r menysbredi              EV 3r ESOrediu

Divendres passat, dia 11 d’abril, l’Institut dedicà una jornada sencera a l’educació ambiental:  la ja tradicional Jornada d’Escoles Verdes, que celebrem anualment i que ens ajuda a millorar el coneixement de la natura i a promoure actuacions per a conservar-la.  La comissió organitzadora va treballar de valent per tal de programar i coordinar tot un seguit d’activitats molt variades i educatives.

Llegiu-ne més...

LA LLENGUA DE SIGNES EN CATALÀ AL FRANCESC RIBALTA

Correu electrònic Imprimeix PDF

L’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Atenció a persones en situació de dependència, en el mòduls professional de “Suport a la comunicació”, hem protagonitzat i editat uns videos (musicals i contes infantils), el contingut dels quals és amb llengua de signes en català. Hem gaudit molt fent-los i ara els volem compartir amb tots vosaltres. Els podeu visionar clicant l'enllaç youtube de l'institut, que es troba a la dreta d'aquesta pàgina web.

PISA - NIÇA - SOLSONA

Després d'un matí intens a PISA, ja som de camí cap a casa. Farem nit prop de Niça i demà, dissabte dia 12 d'abril, tenim previst arribar a Solsona (estació autobusos) entre 8 i 9 del vespre.

Estem molt bé.

VIATGE AL MÓN CLÀSSIC

MÓN CLÀSSIC 001

La setmana passada va ser molt especial per a tot l’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut Francesc Ribalta: van realitzar un viatge pel Món Clàssic! Es tracta d’un projecte de treball interdisciplinar, en què des de la majoria d’ àrees han conegut a fons les maneres de viure, de comunicar-se i de relacionar-se de l’època grega i romana. L’objectiu d’aquest projecte era potenciar la relació entre els companys de classe i afavorir la cohesió del grup. Els alumnes es van organitzar en grups per treballar el projecte; a més, van preparat una actuació teatral per a representar-la en diferents entitats socioeducatives de Solsona. Els quatre grups de 1r escenificaren el mateix episodi: “Odisseu al món dels ciclops”, fragment de l’obra Odissea de l’autor grec Homer.

DSCN1463                                        Teatre 093

Llegiu-ne més...

DES DE VENÈCIA

Bona nit / Bon dia!
Dilluns a Venècia va ser un dia complet. El temps acompanyava: sol i temperatura primaveral. Després d'arribar en vaporetto vam poder visitar la basílica de Sant Marc i fer un recorregut en góndola. Vam tenir una estona per dinar: pizza i alguns deliciosos gelatos. A la tarda vam poder entrar al Palau Ducal, des d'on vam poder travessar el pont dels Sospirs. Tot seguit vam pujar al Campanile de la plaça de Sant Marc, des d'on es poden veure unes vistes úniques de la ciutat. Una excursió cap al pont de Rialto va tancar un dia molt intens. A la nit, després de sopar, vam fer un tomb per la platja de Lido. Demà / avui al matí fem ruta cap a Florència.

Records i una abraçada!

DES D'ITÀLIA

Bon dia a tots i totes,
us escrivim des de l'Hotel Moderno de Lido di Jesolo. Ahir vam tenir un molt bon viatge de Barcelona a Milà en avió. Pel matí vàrem visitar la catedral (Duomo) i les galeries comercials. A la tarda vam anar en autocar fins a Lido i després de sopar vam agafar un vaporetto fins a Venècia, per fer una passejada nocturna. Estem tots i totes molt bé.

Records i una abraçada!

Pàgina 1 de 64

CONTACTAR

iesfrancescribalta@xtec.cat
Telf: 973481079

NOVETATS

SANT JORDI

A la sala polivalent a partir de les 12h.